Gitara - moja pasja

z perfumerii dźwięków gitarowych...

Shely, 2014-10-14 23:19:10 napisał:
To już jeden problem z głowy :D Dziękuje :)
Tak, mam: 49561923

Komentarze:

2014-11-08 17:21:04, Michmroz:

Odkopię trochę ten temat.
Mam wzmacniacz gitarowy Line 6 Spider IV (15 W, większy mi nie potrzebny).Mam w nim wyjście "Record out" i postanowiłem, że podłączę go do kompa i spróbuję coś nagrać, będzie fajnie. Podłączyłem pod wejście liniowe w karcie dźwiękowej. Przy nasłuchiwaniu dźwięk pojawia się ze sporym opóźnieniem, kiedy włączam audacity jest jeszcze większe. Jakieś porady?

2014-11-08 17:25:42, Drexenus:

Michmroz:
Latencja

2014-11-08 17:30:31, KONTO USUNIĘTE:

Michmroz:
Podłączyłbym wzmaka pod poda i dopiero do kompa, nie radzę od razu wzmaka podpinać do kompa bo to kicha,

2014-11-08 17:32:27, Michmroz:

Rotan:
Najpierw trzeba mieć coś takiego.
Drexenus:
Co to? Jestem laikiem.

2014-11-08 17:48:16, Drexenus:

Michmroz:
http://zakamarkiaudio.pl/2013/01/latencja-i-sposoby-jej-minimalizowania.html masz gg fb ?

2014-11-08 17:55:12, Michmroz:

Drexenus:
Mam fb, {CIACH} , jeśli chce Ci się tłumaczyć :D


2014-11-15 16:38:24, Como Estais Amigos:

Dobry Dien...

Zakpuiłem sobie gitarkę akustyczną epiphone dr100, lecz mam problem, strasznie brzęczy nawet na durnym e-mollu, jakieś rady, porady,tipy ? :D

2014-11-28 10:51:14, Dr Gero:

Lajfi-Q:
Zmieniałeś struny po kupieniu gitarki? Jeśli nie to zmień.Konieczny może być szlif progów.

2014-12-03 21:48:40, Mesa Boogie:

Co powiecie na wzmaka Laney LV300Tvin jako pierwszy taki mocniejszy piecyk ? Miałem do czynienia z LV300 i ma moc :D Ogólnie cena nowego to ok. 1200zl. Za te pieniadze znalazlbym cos lepszego? (np uzywany)

2014-12-03 22:11:47, Dr Gero:

Mesa Boogie:
Fajny, ale gdy masz próby z zespołem, grasz koncerty. Do domu taka moc to pomysł równie dobry jak włożenie sobie w majtki wściekłej łasicy ;)
Ogólnie godne polecenia są już oklepane Valvestaty, AVT od Mashalla, możesz trafić na nawet fajne comba od Bugery (ale nie te V-ki), czasem trafi się jakiś ENGL. Dobre brzmienie za nawet rozsądną cenę. Trzeba szukać.
Na allegro widziałem dzisiaj Marshalla DSL401 w licytacji za 850zł. Najpewniej licytacja przekroczy 1200 zł, ale kto wie? Może uda Ci się wylicytować ten piec bez przekroczenia pułapu 1200 złotych, zlecisz komuś lub sam zrobisz powerbrake'a i będziesz miał fajną maszynkę do grania w domu oraz na scenie.

2014-12-03 22:29:17, Mesa Boogie:

Dr Gero:
właśnie sprzedaje marshalla mg15cfr i szukam coś właśnie pod próby/koncerty. w domu moge pograc po cichu :) a ten DSL401 ładny ładny :) tylko i tak muszę czekać do świat i pewnie bym polował po nowym roku :( z resztą czai się juz na niego 16 osob a tydzien do konca :c

2014-12-04 19:06:45, Dr Gero:

Mesa Boogie:
Na próby i koncerty styknie Marszał Valvestate 8080 lub AVT100. Bardzo popularne piece dzięki czemu nie są drogie.

2014-12-09 23:49:08, Michmroz:

Jeżeli pożyczyłem od kumpla flangera chodzącego na 9V i kumpel dał mi do niego zasilacz 24V, ja nie spojrzałem i podłączyłem ale nic się nie działo (nawet się dioda nie zapaliła), po czym wyjąłem wtyczkę z gniazdka to czy jest szansa że nic się nie spaliło? Czy takie bajery mają jakiś bezpiecznik może czy coś w tym stylu? Bo dziwny zapach był jedynie z zasilacza. Mowa o flangerze hypnotic flange firmy rocktron.

2014-12-11 22:13:19, Mesa Boogie:

nie wiem czy to dobry temat :) ale jakie struny są dobre dla początkującego basisty ?

2014-12-12 14:21:13, Vincent Phantomhive:

No. W końcu mam własne basidło (spłaciłem pożyczkę od rodziców, jeszcze 1k za piec, ale o to się nie martwię zbytnio), więc mogę się nim pochwalić! ^^

http://imgur.com/a/3eN1B
Wyprodukowana w 84', Japończyk, sygnowana przez Stinga. W połączeniu z (co prawda jeszcze nie do końca moim, bo jeszcze wiszę kasę rodzicom) Ampegiem pięknie brzmi.

Pierwsza piosenka na tym basie to 'Cowboys from hell' od Pantery.

Żałować kupna tego cacka? W życiu!

2014-12-12 15:07:08, KONTO USUNIĘTE:

Vincent Phantomhive:
Czemu tylko 4 strunowa? :<

Mógłbym prosić o dokładne zdjęcie przetwornika? Chciałbym zerknąć

2014-12-13 16:47:49, Fridgar:

Siemanko, mam do was pytanie.
Przez 2 lata gram już na gitarze klasycznej, znudziło mi się to i chciałbym kupić gitarę elektryczną z przetwornikami HH/HSH do 600zł. Macie jakieś konkretne modele do polecenia? :D

O mnie

Jestem gitarzystą. Póki co amatorem, ale wiążę z tym swoją przyszłość jako profesjonalista. Po prostu kocham ten instrument i nie wyobrażam sobie nie połączenia pasji grania na gitarze z moim życiem zawodowym. Gram w zespole "Z perfumerii dźwięków gitarowych".